Einamųjų metų veiklos užduotys:
FUNKCIJOS
1. Administruoja dokumentus.
2. Apdoroja su dokumentų valdymu susijusią informaciją.
3. Į apskaitą įtraukia bylas.
4. Organizuoja archyvinių dokumentų saugojimą ir naudojimą.
5. Prižiūri teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo ir administravimo nuostatų vykdymą.
6. Rengia dokumentacijos planą ir registrų sąrašą.
7. Rengia ir teikia informaciją su dokumentų valdymu susijusiais vidutinio sudėtingumo klausimais.
8. Ruošia ir perduoda dokumentus valstybės archyvui.
9. Apdoroja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusią informaciją.
10. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus vidutinio sudėtingumo klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo, rengia sprendimus ir atsakymus.
11. Organizuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimą.
12. Priima ir aptarnauja asmenis.
13. Tvarko gyvenamosios vietos deklaravimo duomenų ir gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitą.
14. Formuoja darbuotojų, kuriuos pagal įgaliojimą priima ir atleidžia seniūnas, asmens bylas.
15. Tvarko asmenų, siųstų atlikti visuomenei naudingą veiklą, apskaitą, rengia sutartis
16. Rengia informaciją raštu Socialinės paramos skyriui apie asmenis, atlikusius/neatlikusius visuomenei naudingą veiklą, teisės aktų nustatyta tvarka seniūnijos socialinio darbuotojo komandiruočių, atostogų metu.
17. Atlieka seniūno funkcijas seniūno komandiruočių, atostogų (išskyrus tikslinių) ir laikino nedarbingumo metu.
18. Rengia civilinės saugos dokumentus.
19. Rengia leidimus prekiauti ir leidimus atlikti kasinėjimo darbus seniūnijos aptarnaujamos teritorijos viešojo naudojimo teritorijose.
20. Pildo seniūnijos darbuotojų darbo laiko apskaitos žiniaraščius.
21. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
22. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:0
22.1. išsilavinimas – ne žemesnis kaip aukštasis koleginis išsilavinimas (profesinio bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;