EINAMŲJŲ METŲ UŽDUOTYS
1. Administruoti paraiškas pagal Lietuvos KPP programą Parama draudimo įmokoms kompensuoti už augalų ir/ar ūkinių gyvūnų draudimą 2014-2020 metais.
2. Įregistruoti, išregistruoti ir atnaujinti 50 ūkininkų ūkių duomenis Ūkininkų ūkių registre.
3. Įregistruoti, inicijuoti išregistravimą ir atnaujinti 50 valdų valdytojų duomenis VĮ Žemės ūkio ir kaimo verslo centro Žemės ūkio ir kaimo verslo registre.
4. Paraiškų priėmimo laikotarpiu įbraižyti deklaruojamų žemės ūkio naudmenų ir kitų laukų plotų ribas, paraiškų duomenis suvesti į Paraiškų priėmimo informacinę sistemą (PPIS) - ne mažiau 20 žemės ūkio subjektų.
5. Konsultuoti ir kontroliuoti seniūnijų žemės ūkio specialistų vykdomos veiklos atitiktį galiojantiems teisės aktams.
Į ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO FUNKCIJOS
1. Siekiant, užtikrinti savivaldybės administracijos starteginių tikslų įgyvendinimą, šias pareigas einantis valstybės tarnautojas:
1.1. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
1.2. Apdoroja su sprendimų įgyvendinimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su sprendimų įgyvendinimu susijusios informacijos apdorojimą.
1.3. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
1.4. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų vykdymo, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
1.5. Organizuoja sprendimų įgyvendinimo procesą arba prireikus koordinuoja sprendimų įgyvendinimo proceso organizavimą.
1.6. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
1.7. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
1.8. Rengia ir teikia informaciją su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
1.9. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
1.10. Rengia ir teikia pasiūlymus su sprendimų įgyvendinimu susijusiais klausimais.
1.11. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl sprendimų įgyvendinimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl sprendimų įgyvendinimo rengimą.
1.12. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
1.13. Apdoroja su veiklos planavimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su veiklos planavimu susijusios informacijos apdorojimą.
1.14. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
1.15. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
2. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
2.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
2.2. studijų kryptis – ekonomika arba:
2.3. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
2.4. darbo patirtis – agrarinės srities patirtis;
2.5. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.
2.6. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).