FUNKCIJOS
1. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
1.1. pagal jo kompetenciją priima ir konsultuoja gyventojus socialinės paramos klausimais;
1.2. priima asmenų (šeimų) prašymus bendrosioms ir socialinės priežiūros socialinėms paslaugoms, patikrina ar yra pateikti visi prie prašymo reikalingi dokumentai, parašai, surenka reikiamą informaciją bei trūkstamus dokumentus, registruoja prašymus programoje „Parama“ ir suveda pirminius duomenis Socialinės paramos šeimai informacinėje sistemoje (toliau – SPIS), užveda bylą ir visus dokumentus pateikia skyriaus specialistui administruojančiam šias paslaugas;
1.3. priima asmenų (šeimų) prašymus socialinės globos socialinėms paslaugoms, registruoja prašymus programoje „Parama“ ir pateikia skyriaus darbuotojui atsakingam už šias paslaugas ir sprendimo parengimą;
1.4. registruoja skyriuje gautus Asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikio vertinimus programoje „Parama“ ir perduoda juos už sprendimo parengimą atsakingam skyriaus darbuotojui;
1.5. priima prašymus su visais reikalingais dokumentais vienkartinėms pašalpoms ir juos registruoja programoje „Parama“, patikrina asmens teisę į vienkartinę pašalpą, pateiktų duomenų, pajamų teisingumą bei teikia ir pristato prašymus su visais reikalingais dokumentais vienkartinių pašalpų skyrimą svarstančiai komisijai. Esant trūkumams informuoja seniūnijų specialistus socialiniam darbui;
1.6. suveda duomenis dėl vienkartinių pašalpų į programą „Parama“ iki žiniaraščių suformavimo;
1.7. rengia atsakymus pareiškėjams dėl vienkartinių pašalpų skyrimo;
1.8. priima prašymus iš seniūnijų socialinei paramai mokiniams, juos registruoja programoje „Parama“, patikrina ar užpildytos ir tinkamos prašymų formos, ar yra pateikti visi prie prašymo reikalingi dokumentai, formuoja reikalingus duomenis iš registrų ir perduoda visus dokumentus rengiančiam sprendimą dėl socialinės paramos mokiniams skyriaus darbuotojui;
1.9. skyriaus vedėjo pavedimu vykdo perskaičiavimus, atlikdamas asmens (šeimos) finansinių galimybių vertinimą patvirtindamas parašu pažymose bei informuoja gyventojus;
1.10. suveda kompiuterinėje programoje Kaišiadorių socialinių paslaugų centro pateiktus duomenis apie teiktas bendrąsias ir socialinės priežiūros paslaugas, išskyrus duomenis, kuriuos teisės aktų nustatyta tvarka suveda Kaišiadorių socialinių paslaugų centro darbuotojai;
1.11. priima prašymus su visais reikalingais dokumentais dėl būsto pritaikymo neįgaliesiems, juos registruoja programoje „Parama“ ir registruoja paslaugą SPIS, suformuoja iš registro pažymas apie turtą, užveda bylą ir pateikia darbuotojui administruojančiam būsto neįgaliesiems pritaikymą;
1.12. priima prašymus dėl prisijungimo prie vandentiekio ir kanalizacijos kompensavimo patikrina pareiškėjų teisę, inicijuoja šiuos prašymus svarstančios komisijos darbą ir teikia jai prašymus, rengia komisijos protokolus, suveda duomenis į duomenų bazę ir rengia atsakymus gyventojams;
1.13. tvarko, kaupia, sistemina ir analizuoja duomenis jo kompetencijos klausimais ir teikia reikalingą informaciją bei ataskaitas skyriaus vedėjui;
1.14. priima, nukreipia informaciją ir dokumentus dėl paleidžiamų iš pataisos įstaigų atsakingiems asmenims tolesniam darbui, renka, rengia ir teikia duomenis bei informaciją, ataskaitas reikalingoms institucijoms, skyriaus vedėjui, bendradarbiauja su pataisos įstaigomis, seniūnijomis, socialines paslaugas teikiančiomis įstaigomis paleistų iš pataisos įstaigų paleidžiamų (paleistų) asmenų socialinės integracijos klausimais;
1.15. nagrinėja piliečių prašymus, pareiškimus, skundus, rengia atsakymus jo kompetencijos klausimais;
1.16. priima SPIS pateiktus el. prašymus socialinėms paslaugoms, socialinei paramai mokinimas, gautus prašymus ir dokumentus registruoja ir nukreipia atsakingiems darbuotojams ir vykdo šių prašymų įvykdymo stebėseną, užtikrina atsakymų pateikimą pareiškėjams;
1.17. renka reikalingą informaciją, duomenis rengiant Socialinių paslaugų planą ir teikia duomenis bei pasiūlymus šį planą rengiančiam darbuotojui;
1.18. jo kompetencijos klausimais rengia siunčiamus raštus, pažymas ir kitus dokumentus bei tvirtina dokumentų kopijas;
1.19. registruoja ir suveda duomenis informacinėje duomenų bazėje kompiuterinėje programoje „Parama“ ir/ar SPIS, dirba su priskirtais registrais jo kompetencijos klausimais;
1.20. vykdo funkcijas skyriaus darbuotojo, dirbančio pagal darbo sutartį ir vykdančio funkcijas socialinių paslaugų, socialinės paramos mokiniams skyrimo srityse (neapimant lėšų perskirstymo, tikslinimo funkcijų) jo kasmetinių atostogų, komandiruočių metu, nedarbingumo metu;
1.21. prireikus vykdo kitas funkcijas socialinės paramos mokiniams, socialinių paslaugų srityse šias funkcijas atliekančių skyriaus darbuotojų atostogų, komandiruočių, nedarbingumo metu ir kitus, su skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio skyriaus vedėjo pavedimus tam, kad būtų įgyvendinti skyriaus uždaviniai;
1.22. siekiant tinkamo dokumentų išsaugojimo, formuoja ir tvarko jam priskirtas dokumentų bylas ir nustatytais terminais jas perduoda archyvuoti;
1.23. paskirtas dirba darbo grupių ir komisijų veikloje, prireikus dalyvauja pasitarimuose su seniūnijų specialistais socialiniam darbui pateikdamas nuomonę jo kompetencijai priskirtais klausimais;
1.24. asmens duomenis naudoja ir užtikrina jų konfidencialumą teisės aktų nustatyta tvarka.
SPECIALŪS REIKALAVIMAI
1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą ar specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų;
1.2. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymais, rajono Savivaldybės tarybos sprendimais, kitais teisės aktais, reglamentuojančiais asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikių nustatymą, socialinių paslaugų, socialinės paramos mokiniams, vienkartinių išmokų skyrimą ir mokėjimą, mokėjimą už socialines paslaugas, būsto pritaikymą neįgaliesiems;
1.3. turėti darbo su programa „Parama“ ir Socialinės paramos šeimai informacine sistema (toliau- SPIS) žinių;
1.4. mokėti valdyti ir sisteminti informaciją, ir konsultuoti asmenis bei šeimas jo kompetencijos klausimais;
1.5. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti Dokumentų rengimo ir įforminimo taisykles ir asmens duomenų apsaugą;
1.6. mokėti dirbti „Microsoft Office“ programiniu paketu.