FUNKCIJOS
1. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
2. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją.
3. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus vidutinio sudėtingumo klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo, rengia sprendimus ir atsakymus.
4. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą.
5. Priima ir aptarnauja asmenis.
6. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu susijusiais vidutinio sudėtingumo klausimais.
7. Administruoja dokumentus.
8. Apdoroja su dokumentų valdymu susijusią informaciją.
9. Į apskaitą įtraukia bylas.
10. Organizuoja archyvinių dokumentų saugojimą ir naudojimą.
11. Prižiūri teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo ir administravimo nuostatų vykdymą.
12. Rengia dokumentacijos planą ir registrų sąrašą.
13. Rengia ir teikia informaciją su dokumentų valdymu susijusiais vidutinio sudėtingumo klausimais.
14. Ruošia ir perduoda dokumentus valstybės archyvui.
15. Sudaro civilinės būklės aktų įrašus (gimimo, santuokos, santuokos nutraukimo, mirties ir civilinės būklės aktų įrašų papildymo ar pakeitimo). Įtraukia į apskaitą užsienio valstybėse LR piliečių sudarytus civilinės būklės aktų įrašus. Išduoda civilinės būklės aktų įrašus liudijančius išrašus.
16. Registruoja santuokas Skyriuje, bei norinčių susituokti asmenų pasirinktose vietose Kaišiadorių rajono savivaldybės teritorijoje.
17. Rengia civilinė būklės aktų įrašų keitimo, taisymo, papildymo, atkūrimo ir anuliavimo bylas.
18. Rengia asmens vardo ir (ar) pavardės keitimo bylas.
19. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:0
1.1. išsilavinimas – aukštasis koleginis išsilavinimas (profesinio bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;