SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį koleginį teisės studijų krypties išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu;
1.2. gerai išmanyti teisinės pagalbos teikimą reglamentuojančius teisės norminius aktus;
1.3. gerai išmanyti ir mokėti taikyti praktikoje administracinės, civilinės, baudžiamosios, darbo teisės ir kitų teisės šakų, reikalingų pirminei teisinei pagalbai teikti, normas;
1.4. išmanyti vietos savivaldą, dokumentų rengimą reglamentuojančius teisės norminius aktus;
1.5. sugebėti savarankiškai planuoti savo darbą;
1.6. turėti gerus bendravimo įgūdžius;
1.7. mokėti dirbti kompiuteriu.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
2. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
2.1. teikia teisinę informaciją ir teisines konsultacijas;
2.2. rengia dokumentus, skirtus valstybės ir savivaldybių institucijoms, išskyrus procesinius dokumentus;
2.3. pataria pareiškėjams dėl ginčo sprendimo ne teismo tvarka ir atlieka veiksmus dėl taikaus ginčo išsprendimo;
2.4. rengia taikos sutartis;
2.5. padeda surašyti ar surašo prašymus suteikti antrinę teisinę pagalbą;
2.6. padeda arba užpildo prašymus dėl privalomosios mediacijos šeimos ginčuose vykdymo;
2.7. rengia informaciją vietos gyventojams apie galimybes gauti valstybės garantuojamą teisinę pagalbą ir jos teikimo sąlygas ir pateikia ją darbuotojams, atsakingiems už visuomenės informavimą;
2.8. tvarko pirminės teisinės pagalbos teikimo apskaitą;
2.9. teisės aktų nustatyta tvarka rengia veiklos organizuojant ir teikiant pirminę teisinę pagalbą ataskaitą ir pateikia Valstybės garantuojamos teisinės pagalbos tarnybai;
2.10. teikdamas valstybės garantuojamą pirminę teisinę pagalbą bendradarbiauja su Valstybės garantuojamos teisinės pagalbos tarnyba;
2.11. atlieka valstybės tarnautojų tarnybinės veiklos vertinimo komisijose sekretoriaus funkcijas;
2.12. atlieka konkursų priėmimo į valstybės tarnautojų pareigas komisijose sekretoriaus funkcijas;
2.13. paskirtas atlieka Administracijos direktoriaus sudarytų komisijų posėdžių sekretoriaus funkcijas;
2.14. pagal pareigybei priskirtą kompetenciją nagrinėja gyventojų prašymus, pareiškimus ar skundus;
2.15. pildo skyriaus darbo laiko apskaitos žiniaraščius;
2.16. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su skyriaus veikla susijusius pavedimus.