EINAMŲJŲ METŲ UŽDUOTYS
1. Papildyti Darbo tvarkos taisykles, parengiant atskirą skyrių, kuriame nustatyti darbuotojų elgesio principai.
2. Suorganizuoti ar pravesti konsultaciją Administracijos valstybės tarnautojams apie tarnybinės veiklos vertinimą.
3. Rengti dokumentus dėl COVID-19 ligos (koronaviruso infekcijos) plitimo suvaldymo.
FUNKCIJOS
10. Apdoroja su sprendimų įgyvendinimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su sprendimų įgyvendinimu susijusios informacijos apdorojimą.
11. Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą, jei tai susiję su sprendimo įgyvendinimo vykdymu.
12. Organizuoja sprendimų įgyvendinimo procesą arba prireikus koordinuoja sprendimų įgyvendinimo proceso organizavimą.
13. Rengia ir teikia informaciją su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
14. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl sprendimų įgyvendinimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl sprendimų įgyvendinimo rengimą.
15. Pildo Bendrojo skyriaus darbuotojų darbo laiko paskaitos žiniaraštį.
16. Tvirtina dokumentų kopijų tikrumą teisės aktų nustatyta tvarka.
17. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.2. studijų kryptis – teisė;
arba:
1.3. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.4. darbo patirtis – personalo administravimo patirtis;
1.5. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 2 metai.
2.1. gebėti dirbti su kompiuterinėmis programomis.