- Taryba
- Tarybos nariai
- Posėdžių darbotvarkė
- Teisės aktų projektai
- Posėdžių transliacija
- Komitetai
- Komisijos
- Tarybos
- Dokumentai
- 2022 metų savivaldybės veiklos ataskaita
- Tarybos posėdžių protokolai
- Antikorupcijos komisijos protokolai
- Etikos komisijos sprendimai
- Savivaldybės tarybos veiklos reglamentas
- 2019-2023 metų kadencijos savivaldybės tarybos narių išlaidos
- Tarybos narių nepriimti nusišalinimai
- Pažymos-suvestinės apie Tarybos narių dalyvavimą / nedalyvavimą vykusiuose tarybos, komitetų, nuolatinių komisijų ir kolegijos posėdžiuose ir priskaičiuotą darb
- Nepriekaištingos reputacijos deklaracijos
- Struktūra ir kontaktinė informacija
- Gyventojams
- Turistams
- Verslininkams
- Apie savivaldybę
Dėl išmokų mokėjimo pandemijos metu
AB „Lietuvos paštas“ informuoja, kad šiuo metu susiduria su pandemijos keliamais iššūkiais. Pastarosiomis savaitėmis išaugus bendrai COVID-19 atvejų statistikai šalyje, sergančių skaičius kyla ir įmonės viduje, kartu didėja ir darbuotojų, kurie yra izoliacijoje, skaičius. Siekdami užtikrinti paslaugų tiekimą keičiame darbo grafikus, ieškome naujų darbuotojų, darbuotojai pavaduoja vieni kitus. Šiuo metu išmokų pristatymas gavėjams yra mūsų prioritetas, darome viską, kad išmokas pristatytume pagal grafiką, tačiau gali pasitaikyti atvejų, kai išmokos gavėjus pasieks vėliau, t. y. gali vėluoti kelias dienas.
Dėl susidariusios situacijos galimas išmokų pristatymo sutrikimas – vėluos išmokų kvitų pristatymas už išmokėtas išmokas sausio ir, tikėtina, vasario mėn.
Atsiprašome dėl nepatogumų, kartu esame dėkingi už supratingumą.
AB „Lietuvos paštas“ informacija