- Taryba
- Tarybos nariai
- Posėdžių darbotvarkė
- Teisės aktų projektai
- Posėdžių transliacija
- Komitetai
- Komisijos
- Tarybos
- Dokumentai
- 2022 metų savivaldybės veiklos ataskaita
- Tarybos posėdžių protokolai
- Antikorupcijos komisijos protokolai
- Etikos komisijos sprendimai
- Savivaldybės tarybos veiklos reglamentas
- 2019-2023 metų kadencijos savivaldybės tarybos narių išlaidos
- Tarybos narių nepriimti nusišalinimai
- Pažymos-suvestinės apie Tarybos narių dalyvavimą / nedalyvavimą vykusiuose tarybos, komitetų, nuolatinių komisijų ir kolegijos posėdžiuose ir priskaičiuotą darb
- Nepriekaištingos reputacijos deklaracijos
- Struktūra ir kontaktinė informacija
- Gyventojams
- Turistams
- Verslininkams
- Apie savivaldybę
Kad poilsis būtų saugus
Prasidėjus vasarai vis dažniau susimąstome apie artėjančias atostogas. Dažnas įvertinęs esamą epidemiologinę situaciją, poilsiauti lieka mūsų šalyje. Kad poilsis neapkarstų, būtina atsakingai pasirinkti būsimą poilsio vietą.
Nacionalinio visuomenės sveikatos centro Kauno departamento Kaišiadorių skyriaus specialistai atkreipia dėmesį, kad viešbučių, motelių, svečių namų, kurortų sanatorijų, kurortų reabilitacijos centrų, kempingų, turizmo centrų, poilsio namų, jaunimo nakvynės namų veikla galima tik turint leidimą-higienos pasą apgyvendinimo paslaugų veiklai. Šis dokumentas liudija, kad veiklos sąlygos atitinka visuomenės sveikatos saugos teisės aktų reikalavimus. Leidimo-higienos paso originalas arba kopija turi būti pateikta vartotojams matomoje vietoje. Kaimo turizmo, nakvynės ir pusryčių, turistinių stovyklų paslaugų veiklai leidimas-higienos pasas neišduodamas, tačiau, jei juose teikiama baseinų ar pirčių paslaugų veikla, tai šioms veikloms leidimas-higienos pasas būtinas.
Pasitikrinti, ar įmonė arba fizinis asmuo turi leidimą-higienos pasą vykdomai veiklai, galite nuorodoje https://nvsc.lrv.lt/lt/isduoti-leidimai-higienos-pasai.
Apgyvendinimo paslaugų teikėjas paslaugų vartotojui privalo suteikti tikslią, išsamią ir teisingą informaciją apie apgyvendinimo paslaugų teikimo vietą, teikiamas paslaugas, aprūpinimą inventoriumi, vidaus tvarkos taisykles. Visa informacija vartotojui turi būti suteikta prieš įsigyjant paslaugas, t.y. prieš sudarant paslaugų teikimo sutartį. Apgyvendinimo paslaugų teikėjo parengtos vidaus tvarkos taisyklės turi būti pateikiamos paslaugų vartotojui gerai matomoje paslaugų teikimo vietoje.
Specialistai pažymi, kad, poilsiautojams įsigijus apgyvendinimo paslaugą, jų kambarys (numeris) turi būti švarus, tvarkingas. Kambaryje (numeryje) turi būti geros būklės (nesuplyšę, nesulūžę ir pan.) baldai ir kitas miegui, drabužiams ir asmeniniams daiktams laikyti skirtas inventorius. Kiekvienam vartotojui turi būti skiriamas švarus čiužinys, antklodė, pagalvė, švari ir išlyginta patalynė bei du rankšluosčiai. Be to, kambaryje (numeryje) turi būti užuolaidos, žaliuzės ar kitos priemonės, kurios apsaugotų nuo tiesioginių saulės spindulių. Apgyvendinti kambariai (numeriai), bendro naudojimo patalpos ir jose esantys įrenginiai turi būti tvarkomi, valomi paslaugų teikėjo vidaus tvarkos taisyklėse nustatyta tvarka (jeigu nėra kitokio susitarimo tarp apgyvendinimo paslaugų teikėjo ir vartotojo).
Vonios (dušo) patalpos gali būti įrengtos kambaryje (numeryje) arba atskirai. Taip pat šios patalpos gali būti individualaus arba bendro naudojimo. Bendro naudojimo vonios (dušo) ir tualeto patalpos turi būti įrengtos kiekviename pastato, kuriame teikiamos apgyvendinimo paslaugos, aukšte. 10 apgyvendinimo vietų turi būti įrengta ne mažiau kaip viena bendro naudojimo vonia (dušas), vienas unitazas, viena praustuvė. Apgyvendinimo paslaugų teikimo vietoje įrengtos bendro naudojimo vonios (dušo) ir tualeto patalpos muilu, popieriniais rankšluosčiais, tualetiniu popieriumi aprūpinamos pagal išankstinį susitarimą tarp paslaugų teikėjo ir paslaugų vartotojo. Apie tai, kad nebus aprūpinamas minėtomis priemonėmis, paslaugų vartotojas turi būti informuojamas iš anksto, prieš sudarant paslaugų teikimo sutartį (prieš paslaugos teikimą).