- Taryba
- Tarybos nariai
- Posėdžių darbotvarkė
- Teisės aktų projektai
- Posėdžių transliacija
- Komitetai
- Komisijos
- Tarybos
- Dokumentai
- 2022 metų savivaldybės veiklos ataskaita
- Tarybos posėdžių protokolai
- Antikorupcijos komisijos protokolai
- Etikos komisijos sprendimai
- Savivaldybės tarybos veiklos reglamentas
- 2019-2023 metų kadencijos savivaldybės tarybos narių išlaidos
- Tarybos narių nepriimti nusišalinimai
- Pažymos-suvestinės apie Tarybos narių dalyvavimą / nedalyvavimą vykusiuose tarybos, komitetų, nuolatinių komisijų ir kolegijos posėdžiuose ir priskaičiuotą darb
- Nepriekaištingos reputacijos deklaracijos
- Struktūra ir kontaktinė informacija
- Gyventojams
- Turistams
- Verslininkams
- Apie savivaldybę
Lietuvos paštas informuoja apie laikinus veiklos pokyčius
AB Lietuvos paštas, kaip ir kitos Vyriausybės paskelbto karantino laikotarpyje dirbančios strategiškai svarbios institucijos ir įmonės, tęsia savo veiklą. Bendrovė, be įstatymo numatytos teikti universaliosios pašto paslaugos, gyventojams toliau pristatys tokias kritiškai svarbias paslaugas, kaip pensijos, išmokos, tęs siuntų pristatymo paslaugą įsigijusiems būtinas prekes elektroninėse parduotuvėse. Tačiau, siekdama riboti kontaktą tarp savo darbuotojų ir gyventojų, nuo kovo 16 d. – 30 d. taikys tam tikrus veiklos apribojimus.
PAŠTO SKYRIAI
Mažinama paslaugų apimtis, t. y., klientams bus teikiamos tik šios būtinosios paslaugos:
-
universaliosios pašto paslaugos, t. y. siuntų ir laiškų priėmimas bei išdavimas;
-
išmokamos pensijos bei pašalpos;
-
priimamos piniginės įmokos bei atliekamos piniginės perlaidos;
-
priimama spaudos prenumerata (siekiant užtikrinti informacijos prieinamumą gyventojams).
Ribojamas klientų skaičius skyriuje, t. y., vienu metu skyriuje galės būti tiek žmonių, kiek yra klientų aptarnavimo vietų.
Laikinai paslaugos nebus teikiamos „PayPost“ skyriuose, tačiau būtinąsias paslaugas bus galima gauti pašto skyriuose.
Bus prekiaujama tik pakavimo priemonėmis ir pašto ženklais.
LAIŠKININKŲ TEIKIAMOS PAŠTO PASLAUGOS:
Klientams tiesiogiai (į rankas) bus pristatomos tik pensijos, pašalpos ir procesiniai dokumentai, juos įteikiant „iki slenksčio“, t. y., pašto darbuotojai neaptarnaus klientų jų gyvenamųjų patalpų viduje.
Registruoti laiškai, prenumerata bei siuntos, telpantys į pašto dėžutę, bus įmetami į pašto dėžutę.
Į pašto dėžutę netelpančios siuntos, klientams į namus nebus pristatomos, bet išduodamos pašto skyriuje arba, esant galimybei, pristatomos į siuntų savitarnos terminalus, apie tai informuojant klientus SMS žinute arba pranešimu.
KURJERIAI
Kurjerinės siuntos pristatomos tik „iki slenksčio“, t. y., kurjeriai neaptarnaus klientų jų gyvenamųjų patalpų viduje.
Taip pat Lietuvos paštas darbuotojų vardu prašo visų šalies gyventojų:
-
Jokiu būdu neatidaryti durų pašto darbuotojams, jei namie yra saviizoliacijoje esančių gyventojų.
-
Siuntas siųsti naudojantis be žmogiškojo kontakto veikiančiais LP EXPRESS paštomatais, dirbančiais 24/7.
-
Siekiant mažinti kontaktą, naudotis e-savitarna paruošiant siuntas namie: www.manosiuntos.post.lt.
-
Pagal galimybes atidėti bet kokį vizitą į pašto skyrius.
-
Pašto skyriuose laikytis pašto darbuotojų nurodymų.