- Taryba
- Tarybos nariai
- Posėdžių darbotvarkė
- Teisės aktų projektai
- Posėdžių transliacija
- Komitetai
- Komisijos
- Tarybos
- Dokumentai
- 2022 metų savivaldybės veiklos ataskaita
- Tarybos posėdžių protokolai
- Antikorupcijos komisijos protokolai
- Etikos komisijos sprendimai
- Savivaldybės tarybos veiklos reglamentas
- 2019-2023 metų kadencijos savivaldybės tarybos narių išlaidos
- Tarybos narių nepriimti nusišalinimai
- Pažymos-suvestinės apie Tarybos narių dalyvavimą / nedalyvavimą vykusiuose tarybos, komitetų, nuolatinių komisijų ir kolegijos posėdžiuose ir priskaičiuotą darb
- Nepriekaištingos reputacijos deklaracijos
- Struktūra ir kontaktinė informacija
- Gyventojams
- Turistams
- Verslininkams
- Apie savivaldybę
Pradedamas taikyti atvejo vadybos procesas asmenims su intelekto ir (ar) psichosocialine negalia
Kaišiadorių rajono savivaldybės administracija kartu su Asmens su negalia teisių apsaugos agentūra prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos 2024 m. balandžio mėn. pradėjo vykdyti projektą „Perėjimas nuo institucinės globos prie bendruomeninių paslaugų Sostinės regione, Vidurio ir Vakarų Lietuvos regione“ Nr. 07-018-P-0001 (toliau – projektas).
Projekto tikslas – teikti naujų formų bendruomenines paslaugas suaugusiems asmenims su psichikos ir (ar) intelekto negalia, jų šeimoms (globėjams, rūpintojams) ir sudaryti sąlygas tikslinės grupės asmenims gauti individualias, jų poreikius atitinkančias paslaugas ir reikiamą pagalbą bendruomenėje. Projekte numatytos veiklos apima atvejo vadybos modelio įgyvendinimą, lengvai suprantamos kalbos prieinamumo didinimą, pagalbos priimant sprendimus organizavimą ir teikimą, veiksnumo apribojimo prevencijos veiklas, teisinės pagalbos organizavimą ir teikimą, tinklaveikos veiklas, socialinių įgūdžių ugdymą, palaikymą ir (ar) atkūrimą socialinėse dirbtuvėse, specialistų profesinės kompetencijos tobulinimą bei pertvarkoje dalyvaujančių subjektų metodinį konsultavimą.
Viena iš numatomų projekto veiklų yra atvejo vadybos modelio taikymas psichikos ir (ar) intelekto negalią turintiems asmenims, kuriems nustatytas 0–55 proc. dalyvumo lygis, arba psichikos ir (ar) intelekto negalią turintiems asmenims, kuriems iki 2023 m. gruodžio 31 d. nustatytas 0–55 proc. darbingumo lygis.
Atvejo vadyba – tai dinamiškas ir bendradarbiavimu grįstas procesas, kuriame atvejo vadybininkas, dirbdamas su asmenimis, turinčiais individualių ir kompleksinių poreikių, vertina, planuoja, organizuoja ir koordinuoja paslaugų, reikalingų asmens poreikių tenkinimui, įgyvendinimą.
Taikant atvejo vadybos modelį dalyvauja:
- psichikos ir (ar) intelekto negalią turintis asmuo;
- asmens artimieji (globėjas (rūpintojas), jei tokius asmuo turi ir jie rūpinasi asmeniu; savivaldybės administracijos atvejo vadybininkas;
- savivaldybės administracijos darbuotojas, atsakingas už negalios reikalų koordinavimo funkcijos ir sudarytų individualių planų įgyvendinimą;
- atvejo komanda;
- socialinių, sveikatos priežiūros, užimtumo ir kt. paslaugų teikėjai.
Atvejo vadybos paslaugos tikslai:
- Skatinti asmenų su intelekto ir (ar) psichosocialine negalia savarankišką gyvenimą ir dalyvavimą bendruomenėje.
- Skatinti alternatyvių institucinei globai paslaugų plėtrą bendruomenėje siekiant prevencijos patekimui į stacionarias socialines globos įstaigas.
- Mažinti artimųjų, globojančių ir (ar) prižiūrinčių asmenis, turinčius intelekto ir (ar) psichosocialinę negalią, patiriamą psichologinę, emocinę, fizinę naštą, rūpinantis negalią turinčiuoju.
- Užtikrinti valstybės ir savivaldybių institucijų, įstaigų ir (ar) organizacijų, teikiančių socialines, sveikatos priežiūros, teisines, švietimo ir kitas paslaugas, reikalingas asmenų individualių poreikių tenkinimui, veiklos koordinavimą ir skatinti jų bendradarbiavimą.
Informaciją dėl atvejo vadybos paslaugos teikimo galite rasti kreipiantis į Vidą Kalaušienę, Kaišiadorių rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus atvejo vadybininkę, adresu: Katedros g. 4, Kaišiadorys, tel. +370 63281233, el. paštu vida.kalausienė@kaisiadorys.lt
Socialinės paramos skyriaus atvejo vadybininkės Vidos Kalaušienės darbo laikas:
pirmadienį nuo 8.00 val. iki 12.00 val. ir nuo 12.30 val. iki 16.30 val.
antradienį nuo 8.00 val. iki 12.00 val. ir nuo 12.30 val. iki 16.30 val.
trečiadienį nuo 8.00 val. iki 12.00 val. ir nuo 12.30 val. iki 16.30 val.
ketvirtadienį nuo 8.00 val. iki 12.00 val. ir nuo 12.30 val. iki 16.30 val.
penktadienį nuo 8.00 val. iki 12.00 val. ir nuo 12.30 val. iki 16.30 val.
pertrauka pailsėti ir pavalgyti nuo 12.00 val. iki 12.30 val.
Projekto įgyvendinimo laikotarpis – 2024-2029 m.
Projektas finansuojamas 2021-2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos lėšomis.
Daugiau informacijos apie projektą ir jo vykdomas veiklas rasite:
https://pertvarka.lt/projektai/bendruomeniniu-paslaugu-projektas-2024-2029-m./