- Taryba
- Tarybos nariai
- Posėdžių darbotvarkė
- Teisės aktų projektai
- Posėdžių transliacija
- Komitetai
- Komisijos
- Tarybos
- Dokumentai
- Kaišiadorių rajono savivaldybės 2024 m. metinė ataskaita
- Tarybos posėdžių protokolai
- Antikorupcijos komisijos protokolai
- Kontrolės komiteto veiklos ataskaitos
- Etikos komisijos sprendimai
- Savivaldybės tarybos veiklos reglamentas
- 2019-2023 metų kadencijos savivaldybės tarybos narių išlaidos
- Tarybos narių nepriimti nusišalinimai
- Pažymos-suvestinės apie Tarybos narių dalyvavimą / nedalyvavimą vykusiuose tarybos, komitetų, nuolatinių komisijų ir kolegijos posėdžiuose ir priskaičiuotą darb
- Nepriekaištingos reputacijos deklaracijos
- Struktūra ir kontaktinė informacija
- Gyventojams
- Turistams
- Verslininkams
- Apie savivaldybę
Vizitas JAV siekiant tobulinti įtraukiojo ugdymo praktiką – Kaišiadorių šv. Faustinos ugdymo centro direktorės patirtis
Kaišiadorių šv. Faustinos ugdymo centro direktorė Rūta Stankienė pagal programą International Leadership Visitor Program ir projektą Enhancing Special Education – A Project for Lithuania, vykdomą Amerikos ambasados už Amerikos mokesčių mokėtojų lėšas, lankėsi JAV. Aplankyta per 10 mokyklų, įstaigų, įgyvendinančių skirtingas ugdymo programas, Vašingtone, Baltimorėje, Mineapolyje. Vizito tikslas buvo susipažinti su praktikomis, kaip kurti įtraukias klasės aplinkas, taikant diferencijuotą mokymą, socialinės įtraukties priemones, kuriant daugiafunkces erdves ir pritaikytą fizinę aplinką, taip pat sužinoti, kaip naudoti pagalbines technologijas ir specializuotas mokymo priemones, padedančias mokiniams, turintiems įvairių poreikių. Programos metu visa tai buvo stebėta praktiškai, taip pat sužinota, kaip šeimos ir bendruomenės įtraukiamos į bendradarbiavimą su mokyklomis, įtraukiamos įvairių specialistų paslaugos, kaip veikia bendraamžių grupės ir kaip mokyklose kuriama įtrauki kultūra.
Kadangi Kaišiadorių šv. Faustinos ugdymo centre šiuo metu yra remontuojama daug patalpų, galimybė stebėti, kaip mokyklos pritaiko savo patalpas mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių ir fizinę negalią, buvo ypač laiku. Daug idėjų bus pritaikyta atnaujinant centro erdves.
Vizito tikslai buvo visiškai pasiekti, o lūkesčiai – pranokti.
