- Taryba
- Tarybos nariai
- Posėdžių darbotvarkė
- Teisės aktų projektai
- Posėdžių transliacija
- Komitetai
- Komisijos
- Tarybos
- Dokumentai
- 2022 metų savivaldybės veiklos ataskaita
- Tarybos posėdžių protokolai
- Antikorupcijos komisijos protokolai
- Etikos komisijos sprendimai
- Savivaldybės tarybos veiklos reglamentas
- 2019-2023 metų kadencijos savivaldybės tarybos narių išlaidos
- Tarybos narių nepriimti nusišalinimai
- Pažymos-suvestinės apie Tarybos narių dalyvavimą / nedalyvavimą vykusiuose tarybos, komitetų, nuolatinių komisijų ir kolegijos posėdžiuose ir priskaičiuotą darb
- Nepriekaištingos reputacijos deklaracijos
- Struktūra ir kontaktinė informacija
- Gyventojams
- Turistams
- Verslininkams
- Apie savivaldybę
LRBP Kaišiadoryse numato Rail Baltica stotelę ir naujo oro uosto galimybę
2020 m. liepos 30 d. Vilniaus universiteto mokslinės komunikacijos ir informacijos centre įvyko IX Lietuvos Respublikos bendrojo plano (LRBP) pristatymo forumas, kurio metu pirmą kartą aptarti ir visuomenei pristatyti konkretizuoti LRBP sprendiniai. Nors dėl vykstančio derinimo proceso įmanomi LRBP konkretizuotų sprendinių pakeitimai, tačiau esama vizija leidžia kalbėti apie du mūsų kraštui ir visai Lietuvai itin aktualius projektus: Rail Baltica ir naujo oro uosto atsiradimo galimybę.
Rail Baltica stotelė Kaišiadoryse bus
Pirmoji gera žinia yra ta, kad Kaišiadorių rajono savivaldybėje bus viena iš Rail Baltica stotelių. Šis sprendimas neabejotinai padidins krašto potencialą, tiek siekiant, kad po studijų didžiuosiuose miestuose ar užsienyje jaunimas grįžtų ir Kaišiadoryse kurtų savo namus, tiek ir siekiant pritraukti naujakurius, gerinant investicinę aplinką.
Lietuvos Respublikos bendrojo plano dokumente Konkretizuoti sprendiniai konkurencinga valstybė iškeliamas tikslas iki 2030 elektrifikuoti visą IX B geležinkelio koridoriaus ruožą Klaipėda – Kaišiadorys.
Kaišiadoryse gali iškilti naujas oro uostas
LRBP plano rengėjai renginio metu įvardijo Kaišiadorių rajono savivaldybę kaip tą kraštą, kuriame gali iškilti naujasis oro uostas. Pasak vieno iš plano rengėjų, urbanisto Donato Baltrušaičio, Kaišiadorių kraštas būtų tinkamas tokio projekto įgyvendinimui, tačiau pirmuoju etapu būtina parengti visas studijas, kurios parodytų, ar Lietuvai išties reikia naujo oro uosto. Todėl jokie esamos ūkinės veiklos apribojimai nėra numatomi ir nebus įvesti dar mažiausiai dešimt metų.
„Atlikti faktinius keleivių srautų ir esamų oro uostų pajėgumų vertinimus ir atnaujinus prognozes priimti vieną iš sprendimų: pasiteisinus prognozėms, pradėti naujo oro uosto projektavimą, priešingu atveju, rezervuota teritorija gali būti panaudota kitoms plyno lauko investicijoms. Vertinant naujo oro uosto poreikį, būtina atsižvelgti į tai, kad iki 2030 m. numatoma užbaigti Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostų keleivių aptarnavimo terminalų rekonstravimą, tai padidins esamų Lietuvos oro uostų keleivių aptarnavimo pajėgumą. Iki 2030 m. taip pat numatyta išlaikyti bei stiprinti Šiaulių karinį oro uostą, orientuojantis į krovinių gabenimą oro transportu, palaikyti veikiančių šalies civilinių (vietines paslaugas teikiančių) aerodromų funkcionavimą“,- rašoma dokumente Konkretizuoti sprendiniai konkurencinga valstybė.
Kaišiadorių rajono savivaldybę Lietuvos Respublikos bendrojo plano pristatyme atstovavo mero pavaduotojas Darius Vilimas, Sonata Jonikavičienė, Asta Stalaučinskienė ir Audris Narbutas.
Daugiau informacijos apie LRBP konkretizuotus sprendinius rasite čia:
http://www.bendrasisplanas.lt/konkretizuotu-sprendiniu-medziaga/